close
Oh baby喔寶貝

Baby, I stay in love with you寶貝,我我依然愛你



Dying inside cause I can’t stand it因為我承受不了我死心了

Make or break up在一起或分手

Can’t take this madness無法承受這瘋狂

We don’t even really know why我們甚至不知道為什麼

All I know is baby我們知道的只是

I try and try so hard我很努力的試著

To keep our love alive保持著我們的愛



If you dont’ know me at this point如果你不懂我的這種想法

Then I highly doubt you ever will我極度懷疑你曾經願意

I really need you to give me我真的希望你能給我

That unconditional love I used to feel 我過去感受那無盡的愛

It’s no mistaking那沒有錯

We’re just erasing我們只是忘記了

From our hearts and minds從我們心底



And I know we said let go我知道我們說過放手吧

On a Valentine's Day...On a Valentine's Day

('Cause my mind has lost direction, somehow)



雪變化不斷

他們總是若即若離嗎




Stand by me, nobody knows the way it's gonna be

Stand by me, nobody knows the way it's gonna be

Stand by me, nobody knows the way it's gonna be

Stand by me, nobody knows

Yeah, nobody knows the way it's gonna be


陪伴我,沒人知道前面的路會是怎樣

陪伴我,沒人知道前面的路會是怎樣

陪伴我,沒人知道前面的路會是怎樣

支持我,沒人知道

是的,沒人知道你我會變成怎樣




If you're leaving will you take me with you

I'm tired of talking on my phone

There is one thing I can never give you

My heart will never be your home


如果你要走,請順帶帶著我

我厭倦傾電話的生活

這裡有樣東東我不能給你的

我的心從未歸過你的家


直到天塌下來,直到每句話不再動聽

I know when I die, you'll be on my mind

我知道當我死去時,妳會在永遠我心中

And I love you - always

我會愛著妳-永遠愛著妳



Now your pictures that you left behind

現在妳所留下的照片

Are just memories of a different life

只是另一個人生的回憶

Some that made us laugh, some that made us cry

有些讓我們歡笑,有些讓我們哭泣

One that made you have to say goodbye

其中之ㄧ讓妳必須離我而去

What I'd give to run my fingers through your hair

我該如何才能再撫摸妳的秀髮

Touch your lips, to hold you near

再觸碰妳的唇,把妳抱的更緊

When you say your prayers, try to understand

當妳祈禱時,試著去了解

I've made mistakes, I'm just a man

我曾犯過ㄧ個錯誤,而我只是一個凡人



When he holds you close, when he pulls you near

當他抱緊妳,當他拉近妳

When he says the words you've been needing to hear

當他說出妳曾經想聽的話

I wish I was him, that those words were mine

我希望我是他,這些話是我能說的

To say to you till the end of time

告訴你我會陪妳直到時間的盡頭



And I will love you, baby - always

我會愛著妳-直到永遠

And I'll be there, forever and a day - always

我會陪在你身邊,比永遠還多一天



If you told me to cry for you, I could

如果妳要我為你而哭,我可以

If you told me to die for you, I would

如果妳要我為你而死,我願意

Take a look at my face

看著我

There's no price I won't pay

我願為妳付出一切

To say these words to you

只為了對妳說這些話



Well, there ain't no luck in this loaded dice

好吧!灌過鉛的骰子不會帶來任何運氣

But baby if you give me just one more try

但假如妳再給我一次機會

We can pack up our old dreams and our old lives

我們可以找回以前的夢和從前的生活

We'll find a place where the sun still shines

我們會找到一個陽光依然燦爛的地方
arrow
arrow
    全站熱搜

    ilsbe 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()